Jeżeli logujesz się korzystając z konta w domenie ZHP (lista: tutaj) to hasła nie zrestartujesz za pomocą Tipi! Musisz to zrobić z poziomu Office365 i zgodnie z tamtejszą procedurą.

Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła lub nazwy użytkownika kliknij w link na stronie logowania:

 Zadziała w tej chwili przekierowanie na stronę odzyskiwania hasła. Wystarczy podać swój adres mailowy lub nazwę użytkownika podaną podczas rejestracji (nazwę użytkownika znajdziesz w mailu potwierdzającym rejestrację), oraz potwierdzić, że nie jest się robotem i kliknąć [Zresetuj hasło].


Jeżeli zmieniłeś adres mailowy w Ustawieniach z adresu w domenie ZHP (lista: tutaj) na spoza domeny, Twoim loginem jest wcześniejszy adres mailowy.


Jeśli wszystkie pola zostały prawidłowo wypełnione, zostanie wyświetlony poniższy komunikat:

Na Twój adres e-mail podany przy rejestracji zostanie przysłana wiadomość zawierająca nazwę użytkownika (warto ją zapamiętać!), oraz link prowadzący do strony, na której możesz zresetować swoje hasło:


Po kliknięciu w link otworzy się strona, na której możesz zresetować hasło:

Wypełnij oba pola, wpisując w oba to samo hasło (wymagania są takie same jak przy rejestracji konta). Następnie kliknij w [Utwórz nowe hasło]. Jeżeli hasło zostało powtórzone bez pomyłki i spełnia warunki (jest odpowiednio mocne), zobaczysz poniższy komunikat. Oznacza to, że Twoje hasło zostało zmienione i możesz się nim zalogować do systemu poprzez opcję [Zaloguj] (patrz: sekcja 4.1. Logowanie).