W zakładce Dane kontaktowe (podobnie jak w zakładce Dane) o użytkowniku zostały uzupełnione podczas migracji danych z poprzedniej wersji systemu, bądź na podstawie formularza rejestracji. Dlatego warto podczas pierwszej wizyty w systemie sprawdzić je i zaktualizować.




W każdej chwili możesz edytować swoje dane kontaktowe, oraz uzupełnić je o dodatkowe informacje, np. o alternatywny adres mailowy (np. adres skrzynki pocztowej szczepu, lub innej skrzynki którą zarządzasz). Aby edytować, wystarczy kliknąć w wielokropek po prawej stronie pola, które chcesz edytować i wybrać opcję edycji. Jeżeli natomiast chcesz dodać nowy typ kontaktu (lista na screenie poniżej), wybierz niebieski krzyżyk: 



Pojawi się okno dopisania pola kontaktowego:

Typy kontaktu:


Także wybierz, jaki typ kontaktu chcesz dodać oraz nadaj mu priorytet: Podstawowy - rozumiany jako kontakt główny, będzie po zakończeniu edycji oznaczony gwiazdką; Inny – rozumiany, jako poboczny).

Jeśli adres zameldowania użytkownika nie jest tożsamy z adresem korespondencyjnym, system daje możliwość podania obydwu poprzez odhaczenie "Taki sam jak adres stały" i dodanie oraz zapisanie uzupełnionych danych kontaktowych: