Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Zespół administratorów centralnych i chorągwianych udostępnia wszystkim użytkownikom system do zgłaszania błędów, próśb, uwag i pomysłów związanych z systemem Tipi. System jest częścią helpdesku ZHP - platformy do obsługi wszystkich narzędzi informatycznych w ZHP.


Table of Contents

Logowanie

Po wejściu na stronę https://helpdesk.zhp.pl naley kliknąć przycisk zaloguj w prawym górnym rogu ekranu. Zalogować do helpdesku może się każdy posiadać konta ZHP (Office365). Bez logowania dostępny będzie tylko formularz do zakładania konto Office365.

Strona główna

Po zalogowaniu zobaczymy wyszukiwarkę, która umożliwia znalezienie rozwiązania naszego problemu lub formularza, który umożliwi zgłoszenie problemu do administratora. Poniżej znajdują się odnośniki do dedykowanych portali wsparcia (osobnych dla różnych narzędzi wykorzystywanych w ZHP).

...

W drugiej części strony znajdziemy sekcję Ostatnio przeglądane, gdzie system będzie podpowiadał nam listę formularzy, z których niedawno korzystaliśmy. Poniżej znajduje się lista wszystkich naszych zgłoszeń z informacją o ich statusie.

Portal systemu Tipi

Po przejściu do dedykowanego portalu znajdziemy wyszukiwarkę (analogicznie jak na stronie głównej) oraz:

  1. listę dostępnych formularzy podzieloną na 2 kategorię wraz z opisem każdego z nich
  2. link do instrukcji systemu (znajdują się w niej cenne informacje, które mogą pomóc rozwiązać problem bez konieczności jego zgłaszania)
  3. informację o wszystkich wydanych wersjach systemu wraz ze znanymi błędami i zapowiedziami nowych funkcji

Zgłaszanie błędu i monitorowanie jego statusu

Aby zgłosić błąd należy skorzystać z formularza dostępnego na stronie. Można to zrobić klikając na niego (sekcja oznaczona numerem 1 na powyższym zrzucie ekranu) lub wyszukując po nazwie za pomocą wyszukiwarki.

...