Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Po wejściu na stronę https://helpdesk.zhp.pl naley kliknąć przycisk zaloguj w prawym górnym rogu ekranu. Zalogować do helpdesku może się każdy posiadać konta ZHP (Office365). Bez logowania dostępny będzie tylko formularz do zakładania konto Office365.

Image RemovedImage Added

Strona główna

Po zalogowaniu zobaczymy wyszukiwarkę, która umożliwia znalezienie rozwiązania naszego problemu lub formularza, który umożliwi zgłoszenie problemu do administratora. Poniżej znajdują się odnośniki do dedykowanych portali wsparcia (osobnych dla różnych narzędzi wykorzystywanych w ZHP).

Image RemovedImage Added


W drugiej części strony znajdziemy sekcję Ostatnio przeglądane, gdzie system będzie podpowiadał nam listę formularzy, z których niedawno korzystaliśmy. Poniżej znajduje się lista wszystkich naszych zgłoszeń z informacją o ich statusie.

Image RemovedImage Added

Portal systemu Tipi

...

  1. listę dostępnych formularzy podzieloną na 2 kategorię wraz z opisem każdego z nich
  2. link do instrukcji systemu (znajdują się w niej cenne informacje, które mogą pomóc rozwiązać problem bez konieczności jego zgłaszania)
  3. informację o wszystkich wydanych wersjach systemu wraz ze znanymi błędami i zapowiedziami nowych funkcji

Image RemovedImage Added

Zgłaszanie błędu i monitorowanie jego statusu

...

Info
titleWskazówka

Wyszukiwarka przegląda nie tylko dostępne formularze (po prawej stronie) ale również artykuły z instrukcji (po lewej stronie).

Image RemovedImage Added


Każdy formularz zawiera pola wymagane i opcjonalne (te drugie mają informację w nawiasie). Część formularzy zawiera również wskazówkę znajdującą się u góry formularza. Aby zgłosić błąd należy uzupełnić pola i nacisnąć przycisk Utwórz.

Info
titleWskazówka

Przed zgłoszeniem błędu zawsze upewnij się czy jego rozwiązanie nie jest opisane w instrukcji oraz czy na pewno korzystasz z odpowiedniego formularza.

Image RemovedImage Added


System będzie podpowiadał pomocne artykuły z instrukcji podczas opisywanie błędu, być może one zapewnią Ci odpowiednią pomoc.

Image RemovedImage Added


Po zgłoszeniu błędu zostaniesz przekierowana(y) na stronę Twojego zgłoszenia. Na stronie znajdują się:

  1. Nazwa zgłoszenia
  2. Pole do dodawania dodatkowych komentarzy i plików przez osobę zgłaszającą
  3. Sekcja aktywność zawierająca wszystkie Twoje komentarze oraz odpowiedzi osoby obsługującej zgłoszenie
  4. Sekcja szczegóły zawierająca informacje, które podałaś(eś) podczas wypełniania zgłoszenia
  5. Informacja o obecnym stanie zgłoszenia
  6. Przyciski umożliwiające:
    1. wyłączenie powiadomień (domyślnie jesteś informowana(y) o każdej zmianie związanej z Twoim zgłoszeniem
    2. udostępnienie zgłoszenia innej osobie z ZHP - aby ona również widziała To co ty i dostawała powiadomienia
    3. zamknięcie zgłoszenia - jeżeli np. samemu udało Ci się rozwiązać problem i już nie potrzebujesz pomocy administratora
    4. eksportu zgłoszenia - zapisania wszystkich danych dotyczących zgłoszenia na Twoim komputerze
  7. Sekcja udostępnione dla informująca kto oprócz administratora może zobaczyć Twoje zgłoszenie

Image RemovedImage Added


Aby dostać się do swoich zgłoszeń w dowolnym momencie, może kliknąć na ikonę w prawym górnym rogu, przy której wyświetla się liczba Twoich zgłoszeń i wybrać opcję Moje zgłoszenia.

Image RemovedImage Added


Lista zgłoszeń umożliwia ich filtrowanie za pomocą 3 kryteriów oraz wyszukiwanie, a także eksport wszystkich zgłoszeń.

Image RemovedImage Added