Tworzenie wydarzenia
Aby utworzyć wydarzenie kliknij w znajdujący się po prawej stronie przycisk . Pojawi się wtedy okno z polami do wypełnienia. Część z nich jest obowiązkowa, część opcjonalna, ale im więcej informacji zawrzesz, tym lepiej poinformowani będą uczestnicy.
Pola obowiązkowe:
- [Nazwa wydarzenia] - Nazwa tworzonego wydarzenia (np. Biwak kadry hufca).
- [Lokalizacja] - Miejsce, w którym będzie się odbywało wydarzenie.
- [Od] - Kiedy wydarzenie się rozpoczyna.
- [Do] - Kiedy wydarzenie się kończy.
- [Rodzaj] - Rodzaj wydarzenia lub jego forma (np. biwak, szkolenie, warsztaty, rajd). Dostępna jest lista rozwijana.
- [Kategoria] - Tematyka wydarzenia definiująca np. zakres poruszanych w jego trakcie zagadnień (np. metodyczne, historyczne, specjalnościowe). Dostępna jest lista rozwijana.
- [Jednostka] - Należy wybrać jednostkę organizującą dane wydarzenie (aby wybrać odpowiednią należy wpisać fragment nazwy jednostki i kliknąć na nią).
Pola dodatkowe:
- Obraz wydarzenia - Miejsce do wstawienia zdjęcia lub grafiki związanej z wydarzeniem.
- [Cały dzień] - Do zaznaczenia, jeżeli wydarzenie trwa cały dzień. Po zaznaczeniu znika opcja podania godzin rozpoczęcia i zakończenia.
- [Początek rejestracji] i [Koniec rejestracji] - Określa kiedy możliwe jest dołączanie do wydarzenia.
- [Opis wydarzenia] - Opis planowanego wydarzenia. Warto zawrzeć tu np. informację dla kogo jest ono przeznaczone, jakie są warunki uczestnictwa, podać wymagany ekwipunek, czy dołączyć link do regulaminu.
- [Strona internetowa] - Miejsce na podanie strony internetowej wydarzenia (rajdu, konferencji, itp.).
- [Wydarzenie publiczne] - Z założenia wydarzenie jest dostępne wyłącznie dla członków organizującej je jednostki. Aby zrobić wydarzenie dostępne dla wszystkich członków ZHP wystarczy przesunąć suwak.
- [Tylko dla członków] - Z założenia wydarzenie jest dostępne dla wszystkich członków jednostki lub ZHP (zależnie od wyboru przy polu [Wydarzenie publiczne]) niezależnie od opłaconych składek . Aby zrobić wydarzenie dostępne tylko dla osób z opłaconymi składkami wystarczy przesunąć suwak.
Jeżeli chcesz uzupełnić dane wydarzenia później i nie udostępniać go dla innych osób kliknij w [Zapisz wersję roboczą].
Edycja i usuwanie wydarzenia
Aby edytować wydarzenie lub je usunąć kliknij w guziki wybierz odpowiednią opcję.
Przy edycji imprezy otrzymasz dostęp do tych samych pól, które były do uzupełnienia przy tworzeniu wydarzenia.
Po wybraniu opcji usunięcia wydarzenia konieczne będzie potwierdzenie tej decyzji.
Niemożliwe jest usunięcie wydarzenia, w którym ktoś bierze udział. Dlatego przed anulowaniem imprezy usuń jej uczestników, przechodząc kolejno kroki:
- wejdź w wydarzenie
- przy liście uczestników wybierz [Pokaż wszystko]
- kliknij w [...] przy kolejnych uczestnikach, a następnie kliknij w [Usuń z wydarzenia] i potwierdź tę decyzję
Istnieje możliwość wyświetlenia wszystkich wydarzeń jako listy albo w kalendarzu. Wystarczy kliknąć w guzik żeby wyświetlony został widok kalendarza, lub aby powrócić do listy.