Page History
Anchor | ||||
---|---|---|---|---|
|
Aby utworzyć wydarzenie kliknij w znajdujący się po prawej stronie przycisk [+] . Pojawi się wtedy okno z polami do wypełnienia. Część z nich jest obowiązkowa, część opcjonalna, ale im więcej informacji zawrzesz, tym lepiej poinformowani będą uczestnicy.
Pola obowiązkowe:
- [Nazwa wydarzenia] - wybierz z listy rozwijanej odpowiedni typ nowej jednostki: czy jest to hufiec, związek drużyn, szczep harcerski, krąg, drużyna czy klubNazwa tworzonego wydarzenia (np. Biwak kadry hufca).
- [Lokalizacja] - dla niektórych typów jednostek konieczne jest określenie jej grupy metodycznej lub rodzaju z listy rozwijanejMiejsce, w którym będzie się odbywało wydarzenie.
- [Od] - wpisz podstawową nazwę jednostki (np. Lwowska Drużyna Harcerska)Kiedy wydarzenie się rozpoczyna.
- [Do] - podaj rozkaz z powołaniem jednostkiKiedy wydarzenie się kończy.
- [Rodzaj] - pole zostanie uzupełnione automatycznie datą rozkazu, ale jest możliwa jego edycjaRodzaj wydarzenia lub jego forma (np. biwak, szkolenie, warsztaty, rajd). Dostępna jest lista rozwijana.
- [Kategoria] - pole opcjonalne Tematyka wydarzenia definiująca np. zakres poruszanych w jego trakcie zagadnień (np. metodyczne, historyczne, specjalnościowe). Dostępna jest lista rozwijana.
- [Jednostka] - wybierz opcję z listy rozwijanejNależy wybrać jednostkę organizującą dane wydarzenie (aby wybrać odpowiednią należy wpisać fragment nazwy jednostki i kliknąć na nią).
Pola dodatkowe:
- Obraz wydarzenia - Miejsce do wstawienia zdjęcia lub grafiki związanej z wydarzeniem.
- [Cały dzień] - wybierz opcję z listy rozwijanejDo zaznaczenia, jeżeli wydarzenie trwa cały dzień. Po zaznaczeniu znika opcja podania godzin rozpoczęcia i zakończenia.
- [Początek rejestracji] i [Koniec rejestracji] - wybierz opcję z listy rozwijanejOkreśla kiedy możliwe jest dołączanie do wydarzenia.
- [Opis wydarzenia] - wybierz opcję z listy rozwijanejOpis planowanego wydarzenia. Warto zawrzeć tu np. informację dla kogo jest ono przeznaczone, jakie są warunki uczestnictwa, podać wymagany ekwipunek, czy dołączyć link do regulaminu.
- [Strona internetowa] - wybierz opcję z listy rozwijanejMiejsce na podanie strony internetowej wydarzenia (rajdu, konferencji, itp.).
- [Wydarzenie publiczne] - wybierz opcję z listy rozwijanejZ założenia wydarzenie jest dostępne wyłącznie dla członków organizującej je jednostki. Aby zrobić wydarzenie dostępne dla wszystkich członków ZHP wystarczy przesunąć suwak.
- [Tylko dla członków] - wybierz opcję z listy rozwijanejZ założenia wydarzenie jest dostępne dla wszystkich członków jednostki lub ZHP (zależnie od wyboru przy polu [Wydarzenie publiczne]) niezależnie od opłaconych składek . Aby zrobić wydarzenie dostępne tylko dla osób z opłaconymi składkami wystarczy przesunąć suwak.
Jeżeli chcesz uzupełnić dane wydarzenia później i nie udostępniać go dla innych osób kliknij w [Zapisz wersję roboczą].
Anchor | ||||
---|---|---|---|---|
|
Aby edytować wydarzenie lub je usunąć kliknij w guziki wybierz odpowiednią opcję.
Przy edycji imprezy otrzymasz dostęp do tych samych pól, które były do uzupełnienia przy tworzeniu wydarzenia.
Po wybraniu opcji usunięcia wydarzenia konieczne będzie potwierdzenie tej decyzji.
Niemożliwe jest usunięcie wydarzenia, w którym ktoś bierze udział. Dlatego przed anulowaniem imprezy usuń jej uczestników, przechodząc kolejno kroki:
- wejdź w wydarzenie
- przy liście uczestników wybierz [Pokaż wszystko]
- kliknij w [...] przy kolejnych uczestnikach, a następnie kliknij w [Usuń z wydarzenia] i potwierdź tę decyzję
Info |
---|
Warning | title | Uwaga!
Istnieje możliwość wyświetlenia wszystkich wydarzeń jako listy albo w kalendarzu. Wystarczy kliknąć w guzik żeby wyświetlony został widok kalendarza, lub aby powrócić do listy. |