Page History
Anchor | ||||
---|---|---|---|---|
|
Aby utworzyć wydarzenie kliknij w znajdujący się po prawej stronie przycisk [+] . Pojawi się wtedy okno z polami do wypełnienia. Część z nich jest obowiązkowa, część opcjonalna, ale im więcej informacji zawrzesz, tym lepiej poinformowani będą uczestnicy.
Pola obowiązkowe:
- [Nazwa wydarzenia] - wybierz z listy rozwijanej odpowiedni typ nowej jednostki: czy jest to hufiec, związek drużyn, szczep harcerski, krąg, drużyna czy klubNazwa tworzonego wydarzenia (np. Biwak kadry hufca).
- [Lokalizacja] - dla niektórych typów jednostek konieczne jest określenie jej grupy metodycznej lub rodzaju z listy rozwijanejMiejsce, w którym będzie się odbywało wydarzenie.
- [Od] - wpisz podstawową nazwę jednostki (np. Lwowska Drużyna Harcerska)Kiedy wydarzenie się rozpoczyna.
- [Do] - podaj rozkaz z powołaniem jednostkiKiedy wydarzenie się kończy.
- [Rodzaj] - pole zostanie uzupełnione automatycznie datą rozkazu, ale jest możliwa jego edycjaRodzaj wydarzenia lub jego forma (np. biwak, szkolenie, warsztaty, rajd). Dostępna jest lista rozwijana.
- [Kategoria] - pole opcjonalne Tematyka wydarzenia definiująca np. zakres poruszanych w jego trakcie zagadnień (np. metodyczne, historyczne, specjalnościowe). Dostępna jest lista rozwijana.
- [Jednostka] - wybierz opcję z listy rozwijanejNależy wybrać jednostkę organizującą dane wydarzenie (aby wybrać odpowiednią należy wpisać fragment nazwy jednostki i kliknąć na nią).
Pola dodatkowe:
- Obraz wydarzenia - Miejsce do wstawienia zdjęcia lub grafiki związanej z wydarzeniem.
- [Cały dzień] - wybierz opcję z listy rozwijanejDo zaznaczenia, jeżeli wydarzenie trwa cały dzień. Po zaznaczeniu znika opcja podania godzin rozpoczęcia i zakończenia.
- [Początek rejestracji] i [Koniec rejestracji] - wybierz opcję z listy rozwijanejOkreśla kiedy możliwe jest dołączanie do wydarzenia.
- [Opis wydarzenia] - wybierz opcję z listy rozwijanejOpis planowanego wydarzenia. Warto zawrzeć tu np. informację dla kogo jest ono przeznaczone, jakie są warunki uczestnictwa, podać wymagany ekwipunek, czy dołączyć link do regulaminu.
- [Strona internetowa] - wybierz opcję z listy rozwijanejMiejsce na podanie strony internetowej wydarzenia (rajdu, konferencji, itp.).
- [Wydarzenie publiczne] - wybierz opcję z listy rozwijanejZ założenia wydarzenie jest dostępne wyłącznie dla członków organizującej je jednostki. Aby zrobić wydarzenie dostępne dla wszystkich członków ZHP wystarczy przesunąć suwak.
- [Tylko dla członków] - wybierz opcję z listy rozwijanejZ założenia wydarzenie jest dostępne dla wszystkich członków jednostki lub ZHP (zależnie od wyboru przy polu [Wydarzenie publiczne]) niezależnie od opłaconych składek . Aby zrobić wydarzenie dostępne tylko dla osób z opłaconymi składkami wystarczy przesunąć suwak.
Jeżeli chcesz uzupełnić dane wydarzenia później i nie udostępniać go dla innych osób kliknij w [Zapisz wersję roboczą].
Anchor | ||||
---|---|---|---|---|
|
Aby edytować wydarzenie lub je usunąć kliknij w guziki wybierz odpowiednią opcję
.
Przy edycji imprezy otrzymasz dostęp do tych samych pól, które były do uzupełnienia przy tworzeniu wydarzenia.
Po wybraniu opcji usunięcia wydarzenia konieczne będzie potwierdzenie tej decyzji.
Niemożliwe jest usunięcie wydarzenia, w którym ktoś bierze udział. Dlatego przed anulowaniem imprezy usuń jej uczestników, przechodząc kolejno kroki:
- wejdź w wydarzenie
- przy liście uczestników wybierz [Pokaż wszystko]
- kliknij w [...] przy kolejnych uczestnikach, a następnie kliknij w [Usuń z wydarzenia] i potwierdź tę decyzję
Info |
---|
Warning | title | Uwaga!
---|
Istnieje możliwość wyświetlenia wszystkich wydarzeń jako listy albo w kalendarzu. Wystarczy kliknąć w guzik żeby wyświetlony został widok kalendarza, lub aby powrócić do listy. |