Zespół administratorów centralnych i chorągwianych udostępnia wszystkim użytkownikom system do zgłaszania propozycji rozwoju, związanych z systemem Tipi.
Uwaga!
Strona w budowie!
Logowanie
Aby uzyskać dostęp do systemu do zgłaszania propozycji należy udać się na stronę https://mam-pomysl.zhp.pl/. Znajduje się tam lista pomysłów nowych funkcji w Tipi wraz z liczbą oddanych na nie głosów oraz komentarzami. Aby móc dodać swój pomysł lub zagłosować na/skomentować inny należy się zalogować.
Kliknij na przycisk SIGN IN w prawym górnym rogu ekranu:
Następnie wybrać opcję Zaloguj kontem Microsoft:
Strona główna
System jest bardzo prosty w obsłudze i prawie wszystkie operacje można wykonać z poziomu strony głównej:
- W tym miejscu możesz wejść do ustawień swojego profilu, powiadomień lub możesz się wylogować.
- To pole służy dodawania nowych pomysłów - więcej o nich w sekcji poniżej.
- Po prawej stronie znajdują się pomysły zgłoszone przez użytkowników. Można je filtrować za pomocą tagów (widocznych w kolorowych prostokątach - np. składki, szczepy) lub grupować według liczby głosów, ostatnio zaktualizowanych, najczęściej komentowanych, naszych pomysłów lub takich na które odpowiedzieliśmy i np. oznaczyliśmy że planujemy je wdrożyć.
- Przy każdy zgłoszeniu, które zostało skomentowane pojawi się ikonka komentarzy z ich liczbą.
- Jeżeli zagłosujesz na jakiś pomysł, liczba głosów przy nim zmieni kolor na niebieski.
Zgłaszanie propozycji i monitorowanie jej statusu
Zgłaszanie
Aby zgłosić nowy pomysł zacznij pisać jego tytuł w polu Dodaj nowy pomysł:
Jak tylko zaczniesz pisać, będziesz mogła/mógł dodać szczegółowy opis i dodać plik graficzny do swojego zgłoszenia. Kliknij przycisk Submit aby opublikować pomysł. Zwróć też uwagę na pomysły po prawej stronie (Similar posts) - system sprawdzi na podstawie podanych przez Ciebie słów czy podobne zgłoszenia już nie zostały dodane przez inne osoby. Wtedy zamiast dodawania nowego pomysłu zagłosuj na już istniejący i podziel się swoim komentarzem!
Monitorowanie statusu
Po dodaniu pomysłu możesz przejść na jego stronę. Taki sam widok możesz również wyświetlić dla pomysłów zgłoszonych przez innych użytkowników. Na ekranie znajdują się:
- Tytuł pomysłu wraz z informacją o liczbie głosów oraz osobie zgłaszającej
- Opis pomysłu (edytować go może tylko administrator)
- Dyskusja - lista komentarzy, gdzie każdy użytkownik może podzielić się swoimi przemyśleniami na temat danego pomysłu
- Lista osób, które zagłosowały na pomysł
- Tagi - informacja o kategorii danego pomysłu, nadawane przez administratora, można filtrować za ich pomocą
- Powiadomienia - w tym miejscu można włączyć/wyłączyć obserwowanie pomysłu
Odpowiedzi administratora
Każdy pomysł, oprócz komentarzy może otrzymać odpowiedź od administratora:
Odpowiedź od administratora będzie widoczna bezpośrednio pod opisem pomysłu (nad komentarzami) i może zawierać także informację nt. statusu - w przypadku powyżej status PLANNED oznacza że dana funkcja będzie dodana. Administratorzy będą na bieżąco monitorować pomysły, które zbierają duże zainteresowanie i informować o stanie prac nad nimi.
Ustawienia
Kolejne miejsce, które warto odwiedzić to menu dostępne pod nazwą / zdjęciem naszego użytkownika w prawym górnym rogu:
Settings umożliwia przejście do ustawień, Notifications do powiadomień (które wysyłane są także na maila, chyba że ustawimy inaczej), a Sign out spowoduje wylogowanie z sytemu.
Ustawienia
W ustawieniach (zdjęcie po lewej stronie) możesz zmienić swoją nazwę (domyślnie jest to nazwa pobrana z systemu Office365), zdjęcie profilowe (Avatar) oraz ustawienia powiadomień - czyli jakie rodzaje powiadomień i jakimi kanałami chcesz otrzymywać.
Istnieje również możliwość trwałego usunięcia konta.
Powiadomienia
Powiadomienia to miejsce gdzie wyświetlą się wszystkie powiadomienia z ostatnich 30 dni które otrzymałaś(eś):