Wersja 1.4.4

Wersja 1.4.4.10

Zmiany z :

Zmiany z :

Zmiany z :

Zmiany z :

Zmiany z :

Wersja 1.4.4.5-9

Wersja zawiera zmiany związane z wdrożeniem 3 etapu projektu Tipi.

Zmiany wprowadzone w dniu .

Zmiany:

W trosce o bezpieczeństwo danych użytkowników systemu dodano zabezpieczenie formularza rejestracyjnego. Po skorzystaniu z linku do formularza wysłanego drogą mailową należy wprowadzić datę urodzenia członka ZHP aby uzyskać dostęp do formularza z danymi. Poza tym proces rejestracji w systemie nie uległ zmianie.



  1. Dodano nową kolumnę w module raportów - link do profilu osoby/jednostki. Dzięki niej można przejść z poziomu raportu bezpośrednio do karty członka ZHP bądź jednostki.



  2. Dodano nową kolumnę w module raportów - opis linku do profilu osoby/jednostki. Dzięki niej można wyeskportać adresu URL do profili danych osób/jednostek.



  3. Zmieniono sposób wyświetlania danych w module statystkyk:
    1. wyświetlane są tylko jednostki bezpośrednio podrzędne pod wybraną jednostkę
    2. wyświetlane sa zawsze sumy członków łącznie z jednostkami podległymi
    3. ograniczono liczbę informacji wyświetlanych w kolumnie 'Nazwa jednostki' dla zwiększena przejrzystości systemu



Dodano nowe filtry dostępne w karcie członków jednostki. Obecnie można filtrować członków wg:

  • statusu opłacenie składki (istniejąca funkcja)
  • grupy wiekowej/metodycznej
  • rodzaju kadry (instruktorzy/starszyzna/seniorzy)
  • rodzaju członkostwa w jednostce (przydział/przynależność)



Włączono dla wszystkich administatorów od poziomu drużyny możliwość przeglądania archiwum członków. Dostęp do archiwum jest możliwy zarówno przez zakładkę menu Wyszukiwarka osób jak i nową dedykowaną kartę w profilu jednostki o nazwie Byli członkowie.



W archiwum członków będą widoczne tylko te osoby, które miały wcześniej przydział do naszej jednostki a obecnie nie są członkami ZHP.


Dostęp do archiwum członków (listy) posiadają wszystkie role, które mają uprawnienie: Jednostki → Dostęp do archiwum członków → Odczyt

Natomiast aby uzyskać dostep do profili osób, które widoczne są w archiwum, należy posiadać uprawienienie: Jednostki → Dostęp do archiwum członków → Dostęp

Więcej o rolach w sytemienie znajdziesz tutaj: Role dostępne w systemie



Zmieniono sposób wyboru autorów rozkazów:

  • pole 'Autor', w którym należy wybrać z listy członka ZHP będącego w systemie jest teraz opcjonalne
  • dodano nowe obowiązkowe pole które będzie wyświetlało informację o funkcji osoby wydającej na podstawie jednostki - np. w przypadku hufca będzie to 'komendant hufca', w przypadku drużyny - 'drużynowy' itp.
  • dodano walidację, aby weryfikować czy dany autor rozkazu pełnił funkcję szefa jednostki w okresie wydania rozkazu
  • dodano możliwość definiowania przez administratora systemu, które funkcje mają status 'szefa' jednostki
  • dodano możliwość definiowana przez administratora systemu, w których jednostka można wydawać rozkazy - wyłączono możliwość wydawania rozkazów w klubach specjalnościowych



W formularzu tworzenia jednostki jest  dostępne pole 'Próbna', które jest domyślnie zaznaczone.



Naprawione błędy:

Wersja 1.4.4.4

Zmiany wprowadzone w dniu  

W związku z przyjęciem przez Radę Naczelną uchwały nt. nowego SIM, wprowadzono następujące zmiany:

W związku z przyjęciem przez Główną Kwaterę ZHP uchwały nt. odznak specjalnościowych oraz w związku z pracami 'porządkowymi' w katalogu kwalifikacji w Tipi wprowadzono następujące zmiany:

Wszystkie nowe osiągnięcia można dodawać z datą przyznania nie wcześniejszą niż 26 czerwca 2021 roku, natomiast wszystkie dotychczasowe (ze starego SIM) z datą przyznania nie późniejszą niż 1 września 2022 roku.


Naprawione błędy i drobne zmiany:


Zmiany wprowadzone w dniu .

Naprawione błędy i drobne zmiany:

Wersja 1.4.4.2-3

Zmiany wprowadzone w dniu .

Naprawione błędy i drobne zmiany:

Wersja 1.4.4.1

Zmiany wprowadzone w dniu .

Zmiany:

  1. Dodano możliwość dodawania osób do wydarzenia bezpośrednio z poziomu zakładki "Uczestnicy":



  2. Dodano nową zakładkę "Zaproszeni", z poziomu, której można wyświetlić listę zaproszonych osób (które jeszcze nie potwierdziły udziału) oraz:
    1. zaprosić użytkowników systemu na wydarzenie



    2. wysłać ponownie zaproszenie na wydarzenie



    3. dodać ręcznie zaproszoną osobę jako uczestnika wydarzenia



      Zakładka ma podobne funkcje jak "Uczestnicy" - umożliwia wyszukiwanie i filtrowanie osób, wyświetla dodatkowo inofmację o dacie wysłania ostatniego zaproszenia.

  3. Zmieniono położenie widgetu z uczestnikami (teraz jest pod opisem wydarzenia) oraz dodano analogiczny widget dla osób zaproszonych. Zmienono położenie napisu "Pokaż wszystkich":



  4. Dodano nowe pole umożliwiające wklejenie linku do spotkania w przypadku wydarzeń online:



  5. W wydarzeniu (na dole panelu po prawej stronie) będzie wyświetlana informacja o tym czy jest prywatne (tylko dla członków danej jednostki) czy publiczne:



  6. W wydarzeniu będzie wyświetlana informacja o dacie rozpoczęcia i zakończenia zgłoszeń (widok różni się w zależności od tego czy zgłoszenia trwają, dopiero się rozpoczną czy zostały już zakończone):

       

  7. Opis wydarzenia będzie teraz 'przycinany' jeśli zajmuje zbyt dużo linijek:



  8. Zmieniono układ głównego ekranu wydarzenia, aby ułatwić korzystanie z modułu:
    1. przeniesiono zdjęcie wydarzenia poniżej zakładek
    2. dostosowano rozmiar i proporcje zdjęcia wydarzenia
    3. zmieniono ułożenie przycisków



  9. Administrator (twórca) wydarzenia może teraz dodawać do niego osoby także przed otwarciem lub po zamknięciu rejestracji na wydarzenie.
  10. Dodano nowe uprawnienie dotyczące wydarzeń związane z możliwością eksportowania danych uczestników wydarzenia.
  11. Dodano nowe ustawienie dotyczące wydarzeń, które umożliwia zdefiniowanie na poziomie całego systemu zasad dodawania uczestników do wydarzeń publicznych.
  12. Dodano inofmację o liczbę uczestników i zaproszonych wyświetlaną w nawiasach przy nazwie zakładki.
  13. Zwiększono ogólną wydajność działania modułu.


Dodano walidację podczas tworzenia konta rodzica. Teraz nie można wykorzystać tego samego adresu email dla kont rodzica i dziecka:


Zmieniono opisy i kolejność wyświetlania się opcji dodawania nowej osoby do systemu:

Przed aktualizacjąPo aktualizacji



Naprawione błędy:

Znane błędy:

Wersja 1.4.4

Zmiany wprowadzone w dniu .

Zmiany:

Naprawione błędy:


Zmiany wprowadzone w dniu .

Zmiany:

Naprawione błędy:

Wersja 1.4.3

Wersja 1.4.3.2

Zmiany wprowadzone w dniu .

Naprawione błędy:

Wersja 1.4.3-1.4.3.1

Zmiany wprowadzone w dniu .

Zmiany:

Dodano link do instrukcji systemu:


Zmieniono działanie tzw. "checkboxów" - obecnie również naciśnięcie na tekst obok pola powoduje zaznaczenie pola:


Dodano możliwość utworzenia przynależności do jednostki X, podczas zmiany przydziału z jednostki X do jednostki Y:


Zmieniono domyślną ikonę dla kont rodziców:


Dodano 3 nowe pola: osoba do kontaktu, adres email, nr telefonu:


Dodano możliwość filtrowania uczestników wg jednostek do których mają przydział (w tym uwzględnienia jednostek podległych):


Dodano możliwość zmiany wydarzenia z publicznego na prywatne, z usunięciem wszystkich osób, które nie mogłyby wziąć w nim udziału ze względu na prywatność:


Zmodyfikowano okienko dodawania/zapraszania osób na wydarzenie:


Dodano sortowanie uczestników wg ich nazwiska, a następnie imienia.


Dodano możliwość wyszukiwania członków w oknie rejestracji składek:


Informacje o rejestracji składek zawierają teraz dodatkowe dane (datę i imię i nazwisko osoby) dla utworzenia, zmodyfikowania, zatwierdzenia/odrzucenia rejestracji:

Dodatkowo w przypadku połączenia kilku rejestracji pojawia się informacja o dacie połączenia.

Składki sortowane są po kwartale, a następnie dacie utworzenie rejestracji składek. Na liście wyświetlają się informacje o jednostce i jednostce nadrzędnej dla danej rejestracji składek.


Zmieniono także sortowanie kwot składek (zarówno podczas dodawania składki jak i w ustawieniach jednostki:


Dodano nowe kolumny do modułu raportów, zarówno w raportach członków jak i raportach jednostek. Zmieniono też kolejność i sposób prezentacji niektórych kolumn.

Przed aktualizacjąPo aktualizacji



Naprawione błędy:

Wersja 1.4.2

Zmiany wprowadzone w dniu .

Zmiany:

  • Dodano możliwość filtrowania użytkowników:


  • Dodano możliwość grupowego usuwania osób z wydarzenia:


  • Przy dodawaniu nowej roli w systemie, pole W tym uprawnienia do jednostek podległych jest domyślnie zaznaczone:

Naprawione błędy i usprawnienia:

Znane błędy:

Wersja 1.4.1

Wersja 1.4.1.2-5

Zmiany wprowadzone w dniu .

Zmiany:

Naprawione błędy:

Znane błędy:

Wersja 1.4.1.1a

Zmiany wprowadzone w dniu .

Naprawione błędy i zmiany:

Zmiany w instrukcji:

Wersja 1.4.1.1

Zmiany wprowadzone w dniu .

Naprawione błędy:

Wersja 1.4.1

Zmiany wprowadzone w dniu .

Zmiany:

Szczegółowe informacje na temat zmian znajdują się w instrukcji.

Naprawione błędy:

Zmiany w instrukcji:

Zmiany można prześledzić wybierając odpowiednią opcję z menu podręcznego:

Wersja 1.4.0

Wersja 1.4.0.5

Zmiany wprowadzone w dniu .

Naprawione błędy i drobne usprawnienia:

Wersja 1.4.0.4

Zmiany wprowadzone w dniu .

Zmiany:

Naprawione błędy:

Wersja 1.4.0.3

Zmiany wprowadzone w dniu .

Zmiany:

Naprawione błędy:

Wersja 1.4.0.2

Zmiany wprowadzone w dniu .

Zmiany:

Naprawione błędy:

Wersja 1.4.0.1

Zmiany wprowadzone w dniu .

Naprawione błędy i drobne zmiany:

Wersja 1.4.0

Zmiany wprowadzone w dniu .

Naprawione błędy i drobne zmiany: